Η αγορά τυχερών παιχνιδιών

Σχόλια , επισημάνσεις, ειδήσεις και το παρασκήνιο από την ελληνική και διεθνή αγορά τυχερών παιχνιδιών. Με την εγκυρότητα του valuebet .



Η ρύθμιση της αγοράς τυχερών παιχνιδιών μέσω διαδικτύου Print E-mail
Written by valuebet   
Friday, 11 October 2019 15:10

Η Κυβέρνηση προχωρά στη δημιουργία ενός συνεκτικού και αποτελεσματικού νομοθετικού πλαισίου για την αγορά τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου.

Με την παρούσα νομοθετική παρέμβαση:

  • Εξασφαλίζονται συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των δραστηριοποιούμενων στην αγορά παρόχων.
  • Διασφαλίζεται η ασφαλής συμμετοχή των παικτών.
  • Προσελκύονται επενδύσεις.
  • Αυξάνονται τα έσοδα του Ελληνικού Δημοσίου μέσω της διαδικασίας των αδειοδοτήσεων καθώς επίσης και μέσω του εξορθολογισμού της λειτουργίας και της φορολογητέας βάσης της εν λόγω αγοράς.
  • Ενισχύεται η προστασία των παικτών, με τη μετακίνηση σημαντικού μέρους αυτών από τα παράνομα δίκτυα διεξαγωγής διαδικτυακών τυχερών παιγνίων, στα νόμιμα και πλήρως ελεγχόμενα δίκτυα.

Πιο συγκεκριμένα, με τις διατάξεις που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο:

  • Θεσμοθετείται η ανοικτού τύπου αδειοδοτική διαδικασία, στο πρότυπο του ευρύτατα αποδεκτού στην ευρωπαϊκή έννομη τάξη μοντέλου.
  • Προβλέπονται – αποκλειστικά – δύο είδη αδειών διαδικτυακών τυχερών παιγνίων. Μία για «διαδικτυακό στοίχημα» και μία για «λοιπά διαδικτυακά παίγνια» (τύπου καζίνο, πόκερ και παραλλαγές του). Τα παιχνίδια και των δύο κατηγοριών δύνανται να διενεργούνται και με τη χρήση γεννήτριας τυχαίων αριθμών.
  • Ορίζεται το αντίτιμο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου για τη χορήγηση άδειας διεξαγωγής διαδικτυακού στοιχήματος στα 3.000.000 ευρώ και για τη χορήγηση άδειας διεξαγωγής λοιπών διαδικτυακών παιγνίων στα 2.000.000 ευρώ. Η άδεια έχει διάρκεια 7 έτη με δυνατότητα ανανέωσης με εκ νέου καταβολή ιδίου τιμήματος.
  • Καθορίζονται αυστηρές νομικές και οικονομικές προϋποθέσεις τις οποίες πρέπει να τηρούν οι πάροχοι υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου καθ’ όλη τη διάρκεια της άδειας, καθώς και κωλύματα συμμετοχής στη διαδικασία αδειοδότησης, με κριτήριο την προστασία των συμφερόντων των παικτών και την εν γένει ασφαλή διεξαγωγή της όλης δραστηριότητας.
  • Ενισχύεται ο εποπτικός ρόλος της αρμόδιας Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων. Προβλέπεται ότι η διεξαγωγή των τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω συστημάτων συνδεδεμένων με το Πληροφοριακό Σύστημα Εποπτείας και Ελέγχου στο οποίο έχει πρόσβαση η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων.
  • Αποσαφηνίζονται και εξορθολογίζονται οι κανόνες φορολόγησης τόσο των παρόχων υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου στην ελληνική επικράτεια, όσο και των παικτών.

Συμπερασματικά, με την παρούσα νομοθετική παρέμβαση προωθείται, με διαφάνεια και ορθολογισμό, ένα σύγχρονο και δίκαιο ρυθμιστικό πλαίσιο της αγοράς διαδικτυακών τυχερών παιγνίων.

 
Ο Θεσσαλικός ιππόδρομος Print E-mail
Written by valuebet   
Friday, 12 July 2019 19:23

Σε όλες τις αναπτυγμένες ιπποδρομιακά χώρες λειτουργούν δεκάδες ιππόδρομοι στην επαρχία κάτι που δεν ισχύει στη χώρα μας. Ο ιππόδρομος Μαρκοπούλου ήταν Ολυμπιακό Έργο και έφυγε από το Φάληρο λόγω Ολυμπιάδας και Ολυμπιακών Έργων στην περιοχή του Δέλτα που δεν έγιναν σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα. Για να αναβαθμιστεί το ιπποδρομιακό άθλημα απαιτείται ένας ιππόδρομος στη Θεσσαλία που απέχει από την Αθήνα 2.5 ώρες με το τρένο και 3 ώρες με το αυτοκίνητο.

Μιλάμε για μια ελαφριά  κατασκευή με κερκίδα 3-5 χιλιάδων θεατών και είναι σίγουρο ότι το έργο θα δώσει θέσεις εργασίας με προοπτική και θα δημιουργήσει νέους φιλίππους ενώ θα τονώσει και την αγροτική οικονομία της περιοχής με τις φάρμες που θα δημιουργηθούν.

Να σημειωθεί ότι στη Θεσσαλία υπάρχουν 4 μεγάλες πόλεις και πολλές μεγάλες κωμοπόλεις ενώ η απόσταση Λάρισας με Θεσσαλονίκη διεξάγεται σε μια ώρα σιδηροδρομικώς και 1.5 ώρα οδικώς. Το Μαρκόπουλο πρέπει να στηριχτεί όμως η ιπποδρομιακή πολιτική χρειάζεται σωστή αποκέντρωση ώστε να αυξηθεί το έμψυχο υλικό , να αναδειχτεί η αθλητική διάσταση του παιχνιδιού αλλά και ο αριθμός των φιλίππων και να υποστηριχθεί από την Περιφέρεια. Η Αθήνα ότι ήταν να δώσει το έδωσε.

 
Οι τζίροι της αγοράς τυχερών παιχνιδιών Print E-mail
Written by valuebet   
Friday, 05 October 2018 02:08


Εντυπωσιακή άνοδο κατέγραψε η διαδικτυακή αγορά τυχερών παιχνιδιών στη χώρα μας το 2016 και σε ποσοστό 267% σε σχέση με το 2015. Τα έσοδα όμως αυξήθηκαν  κατά 90% λόγω των αυξημένων επιστροφών. Το 2015 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 1.887 εκατ.  ευρώ με ακαθάριστα έσοδα 116 εκατ. ευρώ ενώ το 2016 ανήλθε στα 5 .025  εκατ. ευρώ με ακαθάριστα έσοδα 215 εκατ. ευρώ. Το 2017 ο τζίρος ανήλθε στα 5.280 εκατ. ευρώ με έσοδα 280 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι ο κύκλος εργασιών του ΟΠΑΠ το 2017 δεν ξεπέρασε τα 4.650 εκα. ευρώ αλλά με έσοδο 1380 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά την εκτίναξη των τζίρων στο διαδίκτυο αυτή αποδίδεται κυρίως στις αυξημένες επιστροφές λόγω ευρείας διάδοσης του cash out ,στη μειωμένη ανταγωνιστικότητα του Πάμε Στοίχημα , στην επέκταση της τεχνολογίας και της χρήσης smartphones ενώ ρόλο έπαιξε και μεταφορά τζίρων στα φρουτάκια που έχουν υψηλή ανακύκλωση.

Ως προς την εξαγορά ποσοστού της Stoiximan εκ μέρους του ΟΠΑΠ θεωρείται ότι παίζει καταλυτικό ρόλο ως προς την οριστική αδειοδότηση των εταιρειών που καθυστερεί επί μια επταετία , οι 24 εταιρείες λειτουργούν νόμιμα αλλά σε προσωρινό καθεστώς. Η προσωρινή αδειοδότηση είχε  προκαλέσει ορισμένες σημαντικές τριβές που ενδεχομένως να οδηγήσουν και σε νομική εμπλοκή και επεμβάσεις  επιτροπών  ανταγωνισμού, στο παρελθόν κάτι ανάλογο είχε συμβεί στην Ιταλία με την  Snai ,μετέπειτα lottomatica όταν κατηγορήθηκε για παράβαση των κανόνων ανταγωνισμού.

 
Αλλαγές στην αγορά του διαδικτύου Print E-mail
Written by valuebet   
Monday, 10 September 2018 19:27

Αλλαγές προωθούνται στην αγορά τυχερών παιχνιδιών μέσω διαδικτύου και σε σχετικό δημοσίευμα του euro2day.gr αναφέρονται τα εξής:

"Για τη διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου προβλέπονται αποκλειστικά «δύο τύποι αδειών: α) άδεια για διεξαγωγή στοιχηματικών παιγνίων, ήτοι αθλητικών και μη στοιχημάτων και β) άδεια λοιπών διαδικτυακών παιγνίων», σύμφωνα με σχέδιο νόμου για την αγορά διαδικτυακών παιγνίων που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση του υπουργείο Οικονομικών μέχρι τις 5 Οκτωβρίου.

Το σχέδιο νόμου προβλέπει πως σε κάθε υποψήφιο κάτοχο δύναται να χορηγηθούν και οι δύο τύποι αδειών. Οι άδειες είναι προσωποπαγείς και δεν επιτρέπεται να μεταβιβαστούν ολικώς ή μερικώς σε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Κάθε άδεια έχει ενιαίο και αδιαίρετο χαρακτήρα και δεν επιτρέπεται η κατάτμησή της. Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο εκμίσθωση ή συνεκμετάλλευση της άδειας με τρίτους.

Η άδεια διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου χορηγείται με απόφαση της Επιτροπής Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.), εντός δύο (2) μηνών από την υποβολή αίτησης από τον υποψήφιο κάτοχο σύμφωνα με τη διαδικασία του παρόντος. Η μη έκδοση απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π., εντός της ως άνω προθεσμίας, θεωρείται σιωπηρή απόρριψη της αίτησης.

Η αίτηση του υποψήφιου περιλαμβάνει τον τύπο της αιτούμενης άδειας και το είδος των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων που προτίθεται αυτός να διεξάγει. Με την αίτηση συνυποβάλλονται τα δικαιολογητικά του άρθρου 46 του παρόντος και καταβάλλεται παράβολο ύψους δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ για τη συμμετοχή στη διαδικασία.

Το αντίτιμο για τη χορήγηση άδειας διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου ορίζεται:

α) σε 4.000.000 € για την άδεια διεξαγωγής στοιχηματικών παιγνίων και

β) σε 1.000.000 € για την άδεια διεξαγωγής λοιπών διαδικτυακών παιγνίων.

Η άδεια διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου έχει διάρκεια πέντε (5) έτη από την έκδοση της πράξης χορήγησης από την Ε.Ε.Ε.Π. και περιλαμβάνει τους ειδικότερους όρους διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων , για τα οποία αυτή εκδίδεται.

Τουλάχιστον ένα έτος πριν τη λήξη της κάθε άδειας, ο κάτοχος μπορεί να ζητά με αίτηση του προς την Ε.Ε.Ε.Π. την ανανέωση της άδειας για ίσο χρονικό διάστημα. Για την ανανέωση απαιτείται η καταβολή νέου τιμήματος, ισόποσου με το αρχικό, καθώς και η μη κατάπτωση της σχετικής εγγυητικής επιστολής."

ΣΗΜ. VALUEBET
Μια ακριβώς επταετία πέρασε από τον νόμο Βενιζέλου 4002/2011 ο οποίος ένα μήνα πριν είχε αναλάβει την θέση του Γιώργου Παπακωνσταντίνου στο υπουργείο οικονομικών με ανασχηματισμό που έγινε στις 17 Ιουνίου λόγω των αντιμνημονιακών εξεγέρσεων στο κέντρο της Αθήνας.

Με το νόμο ρυθμιζόταν η αγορά του διαδικτύου όμως τελικά δεν δόθηκαν οριστικές άδειες παρά μόνο δικαίωμα προσωρινής λειτουργίας στις εταιρείες με ΑΦΜ. Στη συνέχεια έγιναν απόπειρες χορήγησης οριστικών αδειών που δεν καρποφόρησαν λόγω έκτακτων πολιτικών εξελίξεων.

Η επταετής διάρκεια των προσωρινών αδειών αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ το οποίο δύσκολα θα καταρριφθεί στα επόμενα 1000 χρόνια σε χώρα του αναπτυγμένου κόσμου.

Σε ότι αφορά τα αίτια σχετίζονται αρχικά με σοβαρές καθυστερήσεις από την επιτροπή παιγνίων , διενέξεις στη συνέχεια αλλά και ασάφειες σε αρκετά σημεία του νόμου που αφορούσαν και την λειτουργία της επιτροπής παιγνίων. Ως προς το ερώτημα  γιατί έγινε ο νόμος αφού είχε τόσες αδυναμίες στην εφαρμογή του σίγουρα αυτό δεν θα απαντηθεί από τη στιγμή που και αυτός ο νόμος συμβαδίζει με την  πολυπλοκότητα της ελληνικής νομοθεσίας.

Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα αποδειχτεί ότι το σύστημα εξουσίας άρχισε να μαθαίνει από τα λάθη του και θα λειτουργήσει με υπευθυνότητα απέναντι στα συμφέροντα της χώρας , θα προστατεύσει τα δικαιώματα  των πολιτών και θα καταστήσει με σαφή τρόπο τις υποχρεώσεις τους.

Για τη διεξαγωγή τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου προβλέπονται αποκλειστικά «δύο τύποι αδειών: α) άδεια για διεξαγωγή στοιχηματικών παιγνίων, ήτοι αθλητικών και μη στοιχημάτων και β) άδεια λοιπών διαδικτυακών παιγνίων», σύμφωνα με σχέδιο νόμου για την αγορά διαδικτυακών παιγνίων που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση του υπουργείο Οικονομικών μέχρι τις 5 Οκτωβρίου.

Το σχέδιο νόμου προβλέπει πως σε κάθε υποψήφιο κάτοχο δύναται να χορηγηθούν και οι δύο τύποι αδειών. Οι άδειες είναι προσωποπαγείς και δεν επιτρέπεται να μεταβιβαστούν ολικώς ή μερικώς σε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Κάθε άδεια έχει ενιαίο και αδιαίρετο χαρακτήρα και δεν επιτρέπεται η κατάτμησή της. Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο εκμίσθωση ή συνεκμετάλλευση της άδειας με τρίτους.

Η άδεια διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου χορηγείται με απόφαση της Επιτροπής Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.), εντός δύο (2) μηνών από την υποβολή αίτησης από τον υποψήφιο κάτοχο σύμφωνα με τη διαδικασία του παρόντος. Η μη έκδοση απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π., εντός της ως άνω προθεσμίας, θεωρείται σιωπηρή απόρριψη της αίτησης.

Η αίτηση του υποψήφιου περιλαμβάνει τον τύπο της αιτούμενης άδειας και το είδος των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων που προτίθεται αυτός να διεξάγει. Με την αίτηση συνυποβάλλονται τα δικαιολογητικά του άρθρου 46 του παρόντος και καταβάλλεται παράβολο ύψους δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ για τη συμμετοχή στη διαδικασία.

Το αντίτιμο για τη χορήγηση άδειας διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου ορίζεται:

α) σε 4.000.000 € για την άδεια διεξαγωγής στοιχηματικών παιγνίων και

β) σε 1.000.000 € για την άδεια διεξαγωγής λοιπών διαδικτυακών παιγνίων.

Η άδεια διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου έχει διάρκεια πέντε (5) έτη από την έκδοση της πράξης χορήγησης από την Ε.Ε.Ε.Π. και περιλαμβάνει τους ειδικότερους όρους διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων , για τα οποία αυτή εκδίδεται.

Τουλάχιστον ένα έτος πριν τη λήξη της κάθε άδειας, ο κάτοχος μπορεί να ζητά με αίτηση του προς την Ε.Ε.Ε.Π. την ανανέωση της άδειας για ίσο χρονικό διάστημα. Για την ανανέωση απαιτείται η καταβολή νέου τιμήματος, ισόποσου με το αρχικό, καθώς και η μη κατάπτωση της σχετικής εγγυητικής επιστολής.

 
Ούτε απάτη, ούτε παράνομο στοίχημα Print E-mail
Written by valuebet   
Sunday, 17 July 2016 00:42

Εκπληκτική η είδηση. Συνελήφθη σε πρακτορείο, της επαρχίας ένας παίκτης την ώρα που κατέθετε δελτία τζόκερ στον ΟΠΑΠ τα οποία είχαν παίξει πελάτες μέσω ιντερνετ. Ο παίκτης ενώ πλήρωνε στον ΟΠΑΠ 0.50 τη στήλη εισέπρατε από τους πελάτες 0.75 τη στήλη η και ένα 1 ευρώ.
Το φαινόμενο δεν ειναι ελληνικό. Εδώ και χρόνια εταιρείες του ιντερνετ παίζουν το ρόλο διαμεσολαβητή σε πελάτες που θέλουν να πάιξουν σε λοταρία άλλης χώρας έναντι αμοιβής που ξεπερνάει πολλές φορές και το 100% επί της επίσημης τιμής της στήλης. Η κοστολόγηση γίνεται σε γνώση των πελατών που τους ενδιαφέρει κυρίως η φερεγγυότητα της εταιρείας, δηλαδή αποδείξεις κατάθεσης των δελτίων σε πρακτορείο της χώρας ενώ πολλές φορές παίζουν χωρίς τις αποδείξεις εμπιστευόμενες την εταιρεία που δέχτηκε τη διαμεσολαβηση.
Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει αδίκημα απάτης , ούτε παραβίαση του νόμου περί τυχερών παιχνιδιών αφού δεν μπορεί να θεωρηθεί παράνομη εταιρεία η ΟΠΑΠ ΑΕ που δέχτηκε τα δελτία. Η μόνη πλευρά που μπορεί να διερευνηθεί είναι η φορολογική ,αν δηλαδη τα έσοδα απο τη δραστηριότητα δηλωνόταν σε εφορία εντός η εκτός Ελλάδας.
Να σημειωθεί ότι εκτός από το παίκτη συνελήφθησαν για συνεργεία και οι δύο πράκτορες επειδή τους κατέθετε τα δελτία και είχε στο χώρο του πρακτορείου έναν υπολογιστή μέσα απο τον οποίο αντέγραφε στα δελτία του τζοκερ τους αριθμούς που επαιζαν οι πελάτες τους.
ΥΓ Στη σχετική είδηση αναγράφεται ότι οι πελάτες χρεωνόταν με 50 η 100% προμήθεια. Αν δηλαδή δεν τους χρέωνε  προμήθεια θα ήταν και πάλι  παράνομος; Η μήπως θα μας πούνε ότι έπρεπε να εξαπατήσει τους πελάτες του και να μην καταθέσει τα δελτία στον ΟΠΑΠ; Αφού δεν ξέρουν γιατί δεν ρωτάνε να μάθουν..

Last Updated on Sunday, 17 July 2016 01:04
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 Next > End >>

Page 1 of 5